Spójny system identyfikacji wizualnej jest najważniejszym elementem wizerunku marki. Jeden obraz jest wart 1000 słów, więc tym sposobem wzmacniasz rozpoznawalność firmy oraz decydujesz o sukcesie rynkowym i marketingowym. Podstawa to znak firmowy, czyli logo.
Na identyfikację wizualną składają się:
- znak firmowy - logo,
- kolorystyka,
- odpowiednio dobrana typografia,
- strona internetowa,
- druki i akcydensy (wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
- materiały promocyjne (folder reklamowy, ulotki reklamowe, teczki, prezentacja multimedialna itp.)
Stworzona tożsamość może być włączona do witryny lub wykorzystana, do zaprojektowania nowej papeterii firmowej czy wizytówki.
W celu prawidłowego odzwierciedlenia wizerunku firmy, najpierw zapytamy o ogólny "wygląd" i "odczucie" nowego systemu identyfikacji.
Podobnie jak w przypadku budowy strony, oferujemy kilka wariantów projektu, stworzonych według ogólnych wytycznych.
Wybór może dotyczyć jednego z tych projektów lub kompilacji kilku wybranych elementów konstrukcji poszczególnych projektów, aby ostatecznie utworzyć wersję końcową nowego logo.