W e-direct odpowiadamy na potrzeby użytkowników, przy jednoczesnym wspieraniu Twoich celów biznesowych. Projektanci interakcji w e-direct są nie tylko dekoratorami - oni rozwiązują również problemy.
Zaczynamy od zrozumienia użytkowników - ich zadań i Twoich potrzeb
Następnie dopasowujemy potrzeby użytkowników do treści witryny i funkcjonalności wraz z architekturą informacji, jej mapą stron oraz makietami. Dopiero po ustaleniu organizacji witryny, jej funkcji oraz zaprojektowaniu sposobu interakcji z nią użytkowników, tworzymy projekt wizualny, kolorystykę, dobieramy zdjęcia i typografię aby jak najlepiej wspierać podstawowe zadania użytkownika oraz tworzyć silną tożsamość marki.
Istotne obszary projektowania interakcji
-
Audyt stron internetowych
odpowiedzi na pytanie dotyczące sposobu realizacji celów przedsiębiorstwa biorąc pod uwagę wykorzystanie posiadanej strony, jej weryfikację zgodności z wymaganiami prawnymi (w tym dyrektyw UE), odpowiedź na pytanie, pokazujące jak daleko strona internetowa zaspokaja potrzeby jej użytkowników,wskazówki związane z optymalizacją strony, zgodnie z wyszukiwarkami internetowymi i najnowszymi standardami sieciowymi.
-
Analiza użyteczności
rozpoznanie celów biznesowych firmy w zakresie działalności w Internecie,
rozpoznanie potrzeb i aktywności użytkowników,
analiza ekspercka użyteczności serwisu (analiza heurystyczna i wędrówka poznawcza),
badania rynku internetowego dla danej branży w poszukiwaniu najlepszych praktyk,
badania z użytkownikami,
analiza i optymalizacja ruchu na stronie,
audyt seo,
badanie konwersji na stronie. -
Definicja i analiza Odbiorcy
Niektóre firmy działają w wyrafinowanych segmentach rynku, które nastawione są na tradycyjne działania marketingowe. W innych, rozmowy z klientami są ograniczone, jeśli w ogóle są. W e-direct pomożemy Ci skoncentrować się na wykorzystaniu Twojej wiedzy o swoich odbiorcach do wykorzystania jej w internecie. Możemy również pomóc zdefiniować wymierną charakterystykę cech Twoich odbiorców poprzez tworzenie person.
Za każdym razem naszym celem jest zawsze zrozumieć Twoją publiczność i pomóc powiązać jej potrzeby z Twoim biznesem w wymierny sposób.
-
Architektura informacji
Celem architektury informacji jest organizowanie treści witryny i jej funkcji w sposób, który wspiera mapę modelu mentalnego użytkowników i pozwala im na sprawne osiąganie swoich celów. Skuteczna architektura informacji powinna również wspierać rozwój witryny z wyraźnie określonymi miejscami przyszłych treści.
-
Projektowanie wizualne
Projekt wizualny witryny daje nam kolejną okazję do promowania użyteczności. Kolor i rozmiar danych oznacza wagę i wskazuje kierunek działania. Projekt wizualny także pozwala nam komunikować się w jeden z najbardziej potężnych i złożonych aspektów tożsamości marki, poprzez wykorzystanie kolorów, typografii i obrazu. Silne oddziaływania projektowania wizualnego nadają ton i budują charakterystyczne emocje dla marki.
Tak zaprojektowane witryny nie tylko świetnie wyglądają, ale również generują wymierne efekty.