Czy można czytelnie i przejrzyście zmieścić obszerną ofertę firmy w ramach jednej strony internetowej i spowodować, że użytkownik będzie korzystał z niej z przyjemnością? Nam się to udało.
Na nowej stronie firmy Bewi - producenta stolarki PCV i AL zmieściliśmy wszystko, czego chciałby się dowiedzieć klient poszukujący nowych okien, drzwi, ogrodów zimowych, rolet lub bram garażowych.
Czytelność przede wszystkim
Zadbaliśmy o to, by na stronie startowej panował porządek, a odpowiednie bloki i czytelne menu prowadziło do podstawowych działów ofertowych firmy. O najważniejszych elementach oferty informują grafiki na sliderze, które zaprojektowaliśmy tak, by kojarzyły się z niebem i otwartą przestrzenią za oknem. Strona stratowa przedstawia również osiągnięcia firmy, certyfikaty, partnerów oraz aktualności.
Na stronie głównej zamieściliśmy też dane kontaktowe oraz możliwość zapisania się do newslettera.
Wielopoziomowa struktura informacji
Użytkownik wędruje po stronie zaczynając od bocznego menu i poprzez kolejne zakładki dociera do następnych poziomów informacji o produkcie. Nie zmuszamy go, jeśli nie ma takiej potrzeby, do przebrnięcia przez całą ofertę, by dotrzeć do tematu, który go interesuje.
Oczywiście każdą z podstron klient może wydrukować lub zamienić w plik PDF.
Z myślą o kontrahentach zagranicznych przygotowaliśmy kilka wersji językowych serwisu.
Drupal dla administratora
Zaawansowana struktura informacji nie oznacza skomplikowanego systemu ich zamieszczania. Wręcz przeciwnie, CMS Drupal powoduje, że jest to zabieg intuicyjny i prosty, nawet dla laika. Prezentację każdego produktu zbudowaliśmy w postaci prostych stron i kart, które w razie potrzeby administrator może dowolnie modyfikować, dodawać lub bezpiecznie usuwać, a także załączać grafiki lub dokumenty.