Setki produktów w dziesiątkach możliwych konfiguracji, atrakcyjna forma prezentacji asortymentu i intuicyjne zarządzanie nim przez administratora. To serwis, który stworzyliśmy dla jednego z czołowych polskich producentów sprzętu rehabilitacyjnego.
Nasz klient od lat zaopatruje polski i europejski rynek w profesjonalny sprzęt do rehabilitacji. Szeroki asortyment, jakim dysponuje firma Tech-Med wymagał stworzenie rozbudowanego serwisu internetowego. Do tego zadania wybraliśmy Drupal Commerce. Sprawdził się znakomicie.
Nowy serwis firmy Tech-Med ma trzy główne cele:
1. Ułatwić komunikację z klientem
W tym celu stworzyliśmy konfigurator pozwalający na skonkretyzowanie zapytania odnośnie wybranego produktu. Jego zadaniem jest ułatwienie komunikacji na linii firma - klient. Możliwość wyboru koloru, wariantu czy wyposażenia dodatkowego skraca komunikację i ułatwia szybkie przygotowanie oferty przez dział sprzedaży.
Jednocześnie w odpowiednich częściach serwisu umieściliśmy czytelne przyciski kierujące do formularza kontaktowego lub zamówienia newslettera,tak, by klient w każdej chwili mógł skontaktować się z firmą.
2. Czytelnie przedstawić pełną ofertę
Niezwykle bogaty asortyment został odpowiednio posortowany i zamieszczony w czytelnym menu. Ponadto stworzyliśmy możliwość fitrowania odpowiedniego wariantu produktu. Nowo dodane produkty można też eksponować na stronie startowej w oknie Nowości. Aby zminimalizować opisy użyliśmy m.in. infografik.
3. Budować dobry wizerunek marki
Wysokiej jakości grafiki prezentujące produkty, prezentacja na stronie startowej certyfikatów otrzymanych przez Tech-Med czy ruchome banery przedstawiające klientów firmy - to tylko niektóre z elementów, na które położyliśmy nacisk, by dzięki serwisowi budować odpowiedni wizerunek marki w internecie.
Możliwości Drupal Commerce
Tak elastyczną i czytelną prezentację produktów osiągnęliśmy wykorzystując technologię Drupal Commerce. Warto podkreślić, że dzięki niej nasz klient ma również możliwość pełnego zarządzania swoim asortymentem a także treściami na stronie. I to bez pomocy specjalistów. Uproszczony panel administracyjny pozwala na intuicyjne dodawanie, usuwanie i edycję produktów. Klient może też sam uzupełniać treści, grafiki i multimedia na stronie.
Koszyk, który teraz, zgodnie z wolą klienta, jest jedynie konfiguratorem produktu, w każdej chwili możemy rozbudować o funkcje sprzedażowe (płatności, logistyka).
Wsparcie ze strony e-direct
Firma otrzymała od nas pełne wsparcie techniczne i marketingowe. Dla przedstawienia instruktażowych i promocyjnych filmów stworzyliśmy kanał na platformie Youtube zintegrowany ze stroną. Promocję poszczególnych produktów wspierają prowadzone przez naszych specjalistów kampanie AdWords.