Przeprowadziliśmy kampanię reklamową dla projektu “X dni do Soczi” z wykorzystaniem serwisu YouTube. Akcja już przed czasem zakończyła się sukcesem.
Celem kampanii była promocja projektu wspomagającego kilku młodych, utalentowanych sportowców w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Zaplanowano zbiórkę 20 tys. zł. Organizatorzy założyli, że pieniądze zbierane będą do 11 listopada 2013 r. I udało się. Wymagana suma pojawiła się tydzień przed zakończeniem kampanii.
Kampania miała charakter ogólnopolski. Filmy przedstawiające sylwetki sportowców wyświetlane były kontekstowo w serwisie YouTube w trybie InStream przed odtworzeniem filmu. Na filmach pojawiały się też bannery z zaproszeniem do wsparcia akcji, które przekierowywały na stronę projektu.
Obok kampanii reklamowej przygotowanej przez e-direct projekt wspierany był m.in. przez konkursy i charytatywne spotkania. Akcja dotyczyła piątki utalentowanych sportowców: łyżwiarzy szybkich - Aidy Belli, Marty Wójcik i Zbyszka Bródki, narciarza freestylowego Szczepana Karpiela – Bułecki oraz freestylowego snowbordzisty Piotra Janosza.