Czytelne banery z promocjami, proste dotarcie do rozbudowanej oferty, mechanizmy pozwalające na zamówienie wybranej usługi i wiele innych funkcjonalności - oto nowy serwis dealera KIA i Mitsubishi z Opola.
Serwis ma za zadanie w przejrzysty sposób połączyć dwa główne, ale autonomiczne działy firmy: Autoryzowaną Stację Obsługi Mitsubishi oraz salon sprzedaży i ASO KIA. Jednocześnie ma być jednym z podstawowych kanałów komunikacji z klientem i wizytówką firmy Auto-Center Szic.
Technologia: Drupal
Strona została przygotowana na platformie CMS Drupal. Dzięki temu klient otrzymał serwis nie tylko przyjazny dla wyszukiwarek, ale przede wszystkim łatwy w administrowaniu i otwarty na wszelkie zmiany. Można sprawnie dodawać nowe treści, modyfikować elementy strony, intuicyjnie zarządzać grafikami.
Szata graficzna: dopasowana do marek
W elementach graficznych dominują czerwienie, szarości, czernie i biele. Logo KIA, Mitsubishi oraz logo Auto-Center Szic doskonale komponują się z tym otoczeniem. To ważne, zwłaszcza, że nasz klient dba o spójną identyfikację wizualną swoich marek.
Klient nie zostaje sam
Po uruchomieniu serwisu klient otrzymał pełne wsparcie w zakresie jego użytkowania i promocji. Na bieżąco wprowadzane są aktualności i modyfikacje. Większość podstron zintegrowaliśmy z przygotowanym wcześniej przez naszą firmę fanpagem na Facebooku. W przygotowaniu są również inne działania e-marketingowe, jak np. kampanie AdWords. Klient jest wspierany również w tworzeniu reklam outdoorowych oraz prasowych.