Profilook - Branding - Portfolio Realizacji | e-direct

Profilook

Identyfikacja oraz materiały reklamowe dla hurtowni kosmetyczno - fryzjerskiej Profilook.

Cel

Profilook to nowa marka na rynku hurtowni kosmetycznych. Otrzymaliśmy zadanie zaprojektowania kompleksowej identyfikacji firmy: logo, wizytówek, billboardów reklamowych i tablic, a także gazetki reklamowej z ofertą Klienta.

Profilook - identyfikacja firmy
Profilook - identyfikacja firmy
Profilook - identyfikacja firmy
Profilook - identyfikacja firmy
Profilook - identyfikacja firmy

Kompleksowa obsługa

Zaczęliśmy od opracowania znaku - nowoczesnego i eleganckiego oraz dobrania palety barw firmowych. Kolejnym etapem było stworzenie identyfikacji firmy - spójnej z nowym znakiem. Poza materiałami drukowanymi dostarczyliśmy także inne materiały marketingowe - billboardy wielkoformatowe, tablice kierunkowe oraz reklamowe. Dział graficzny e-direct zajął się także projektem oraz składem gazetki reklamowej A4 z prezentacją oferty Klienta.

Profilook - identyfikacja firmy

Zadania agencji

  • Opracowanie wizerunku firmy.
  • Przygotowanie kolorystyki firmowej oraz logo.
  • Projekt wizytówek, billboardów, tablic kierunkowych i reklamowych.
  • Projekt i skład gazetki reklamowej.
  • Przygotowanie materiałów do druku.

Profilook to nowa firma na rynku. Powierzając projekt swojego wizerunku zespołowi e-direct, nasz Klient otrzymał w zamian produkt stojący na najwyższym poziomie oraz spełniający wszystkie oczekiwania. Profesjonalna identyfikacja wizualna to ważny czynnik ułatwiający start w biznesie.

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane