30 maja postanowiliśmy nie tracić czasu na prowadzenie auta, a ponieważ gonią nas terminy, w drodze autobusem ugasiliśmy kilka pożarów. Tak aby kolejny dzień w firmie zacząć od klasycznych obowiazków, a nie łatania zaległości z poprzedniego dnia.
W tym roku SEM KRK odbył się w krakowskiej Starej Zajezdni, przestrzeni która designem wyznacza nowe standardy realizowania takich eventów.
Pamiętacie klimat sal wykładowych ciasnych z niedziałającą klimatyzacją, pełnych niewygodnych plastikowych krzeseł? Teraz to już na szczęście przeszłość. W Krakowie doświadczyliśmy nowoczesnego wnętrza, przestronnego, w którym przyjemnie i wygodnie słuchało się każego kolejnego prelegenta.
W Krakowie mieliśmy okazję wysłuchać wykładu m. in. Dixona Jones’a - ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracującego w Majestics.com, Michała Barczyka z x-com, Agaty Pilacińskiej - Jakubowskiej z DoubleClick CEE w Google, a na samym końcu wystąpił Karol Dziedzic Google Adwords Certified Trainer - Karol pokazał, że bycie ekspertem i praktykiem to jedno, ale to umiejętność przekazania wiedzy tworzy świetne wrażenie i prezentacje.
źródło: https://marketingibiznes.pl/seosem/semkrk-9-big-relacja/
W trakcie trwania konferencji zostały wręczone semKRK awords. Z naszej perspektywy bardzo ciekawy przerywnik samego wydarzenia. Nie znamy bowiem innych edycji nagradzania specjalistów w naszej branży. Ciekawe było zobaczyć wyróżnione i nagrodzone kampanie, które swoją drogą stały się interesującm porojektem, prezentującym najlepsze praktyki. Pierwsze miejsce w tym roku zdobył X KOM.
Podczas IX edycji konferencji semKRK reprezentacja wykładowców była szczególnie doświadczona. Ilość wystąpień, które zobaczyliśmy nieco nas przytłoczyła, bo to jednak był długi i intensywny dzień. Ale zaliczamy go do bardzo udanych i owocnych.